Näytetään tekstit, joissa on tunniste animaatio. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste animaatio. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Santa Claus is coming to town

Viime tunnilla keskityttiin netissä Koodaustunti sivuilla pelaamaan yhtä peliä missä opittiin ohjauksen ja animoinnin perusjutut. Opettaja myös näytti meille videoita missä esim. oli ohjelmoitu legoja toimimaan monella erilaisella ja erikoisella tavalla! Oli tosi mielenkiintoista :o Samalla opettaja kertoi meille lisää koodauksesta.
Ensi tunnilla meillä onkin luvassa joku "testi" ja hui kauhea musta tuntuu että en osaa kyllä mitään! Koska mulla on huono muisti ja ylipäätään oon tietokoneiden kans aika luuseri, sen takia mä otinkin atk:n, jotta saisin opittua jotakin :D voi venäjä jännittää oikeasti :S No täytyy vaan toivoo et se menee hyvin!

Ja ihanaa enää yhdeksän päivää jouluun!!! :') En malta oottaa! Hyvää joulunodotusta!

sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Koulu

Mitä tehtiin tänään? (3.12)-Animaation teko jatkui. Ja tiedän että oma hurmaava tasopelini voi hieman vammata, sillä tuli hieman ongelmia sen kanssa ;(

Ja nyt ihanaa enää viisitoista päivää jouluun!!<3 pitää vielä jotenkin kestää nää pari koetta...arrgh.
Ja huomenna maanantai joten painun samantien nukkumaan, hyviä öitä!

sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Through The Dark

Helloooo!! Ja taas sunnuntaina tekees tätä.. oikeesti aina.... vois joskus yrittää aikaisemmin :'D No mutta kumminkin kaikille tiedote! Midnight Memories on maailman täydellisin albumi KUUNNELKAA SITÄ oikeesti nyt on One Direction ylittäny ittensä aaah <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3!!! Mutta sitten surullisinpiin asioihin, ensinnäkin kemian koe surettaa niin hel*etisti :'( :'( Musta tuntuu että se meni aivan surkeasti, ei se haittais niin paljon, mutta ku olin niin yllättävän paljon lukenut siihen oikeesti yritin niin vi*un kovasti ja siltiki tuntuu että se meni päin mettää D: Jotenkin niin pettynyt fiilis.... Ja sitten huomenna on uskonnon koe, jee! Oon lukenut siihen kyllä mutta en siltikään usko että koe menee kauheen hyvin... ja tiistaina matikan koe huoh, en haluu ees aatella koko asiaa D': Loppuis nää kokeet jo!!

Ja sitten atk:
Mitä tehtiin tänään? (26.11)
-Tällä kertaa scratchissa tehtiin sellanen jännä tasopeli XD Omastani en nyt tiiä mitä siitä vois sanoa.


sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Matikkaa hiemanko :D



Mitä tehtiin tänään? (19.11)
-Animaatiota edelleen :D Nyt luotiin matikkapeli ja tässä minun omani (HUOMIO! Laskukysymykset vammaa jotenki kummasti ja en tiedä miksi. :o Aluksi ne toimivat oikein mutteivat enää kun avasin pelin kotona?)

Ja kuinkas nyt taaskaan on sunnuntai? Ihanaa pihalla on lunta <3 Ja viime viikko nyt meni sitten miten meni, tuli luettua paljon hissan kokeisiin ja nyt sitten onkin aika lukea kemian, uskonnon ja ruottin kokeisiin huoh. Perjantaina tuli käväistyä Seinäjoella hieman jouluostoksilla :) Oli kyllä kivaa ja hyvää seuraa<3! Lauantaina sitten katottiinkin 1DDay eli One Directionin 7 tunnin esittämä Livestream!!!<3<3 Oli kyllä aivan parasta!! Ja muuta erikoista ei kai nyt sitten tapahtunutkaan:D ootan innoissani että pääsen näkemään Nälkäpelin toisen osan Vihan liekit ja Hobitin toisen osan Smaugin autioittama maa!!!<3 Mutta nyt heihei ja hyvää tulevaa viikkoa!

sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Sairaana

Mitä tehtiin tänään? (5.11)
-Hiottiin autoradan erikoisefektejä, ja joo mä en osannut laittaa siihen sitä paraskierrosaikaa oikein kunnolla :D tästä pääse autorataani, eiku pelaamaan XD jep se on aika no -kehno- XD

Yhyy huomenna maanantai ja uusi kouluviikko alkaa, kaikille voimia siihen! Viime viikolla olin kyl kipeä tiistain jälkeen ja oon sen vuoksi maannu oikeastaan koko viikon sohvalla :D toivottavasti en oo jääny hirveesti jälkeen muista... Ja jes marraskuu on jo puoles välissä ja sitten alkaa joulukuu!! Hehe odottelen jo joulua iloisin mielin ;)) On vaan niin kiva ostaa kaikille lahjoja ja syödä paljon ruokaa! Nam!

sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Lisää animaatiota

Ja heippa taas! Olin tossa kattomas Titanicia mutta sitten mustinkin että olis tuota atk:ta huomenissa ja tuli siis kiire alkaa tätä postausta kirjoittelemaan:D

Mitä tänään tehtiin? (5.11)
-Jatkettiin animaation tekemistä
-Tehtiin autorata ja tästä pääseekin mun tekemään autorataan, juu tiedän etten ollut taaskaan mikään nero tuota tekemään :D

No niin marraskuu jo menoillaan! Kyllä se aika vaan menee nopeaa... pian jo joulu! Taidan lähteä tästä tota Titanicia vielä katselemaan :D Hyvää yötä!

tiistai 29. lokakuuta 2013

Animaatio?

Ajattelin kerrankin täyttää tän oppimispäiväkirjan ajoissa :D

Mitä tehtiin tänään? (29.10)
-Opettaja opetti meitä käyttämään jotakin animaatio-ohjelmaa jonka nimeä en huonomuistisena muista
-Sai luoda ihan omanlaisen animaation
-Lopuksi piti luoda animaatio akvaariosta ja tässä nyt on linkki sitten minun akvaarioanimaatiooni :D painatte vaan välilyöntiä pohjassa niin lähtee liikkeelle, joo hehe en ollut kovinkaan lahjakas tuossa hommassa :D

Tänään sitten ennen kotiin tuloa käytiin kaverin kanssa Tokmannissa ja kotona oon sitten lukenut oikeastaan vaan maantietoa, huoh kun näitä kokeita on paljon! Mutta kaikille jotka satutte sattumalta lukemaan tätä minun omalaatuista oppimispäiväkirjaa, niin toivotan teille hyvää viikkoa!
Mulle kelpais! :'3