Näytetään tekstit, joissa on tunniste toinen atk tunti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste toinen atk tunti. Näytä kaikki tekstit

maanantai 30. syyskuuta 2013

Toinen ATK:n tunti

Heips! Täällä taas ATK:ssa :)

Mitä tehtiin tänään?

-Opettaja opetti meitä käyttämään ja käsittelemään taulukkolaskentaa ja sen ominaisuuksia
-Piti ottaa kuva itse tehdystä taulukosta: