Näytetään tekstit, joissa on tunniste väsyttää. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste väsyttää. Näytä kaikki tekstit

maanantai 17. maaliskuuta 2014

jaa-a androidia taas :D

Mitä tehtiin tänään? (17.3)
- androidin ohjelmointia edelleen luvassa

Ai että kun väsyttää.

sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

ei sitte yhtää väsytä

Mitä tehtiin tänään? (10.3)- ohjelmoitiin edelleen androidia

Väsyttää ihan sanonko kuinka paljon... pitäis mennä nukkumaan... ja huomenna koulua. TOSI KIVAA <3 (huomatkaa sarkasmi) No mutta huomenna käyn ettiis tetti paikkaa... ja nyt... hyvää yötä!



maanantai 28. lokakuuta 2013

Nukkumaan...

Hui hui kello on jo vaikka mitä, mutta on vielä äkkiä pakko tehdä tämä atk juttu :o Ois pitänyt tehdä aikaisemmin, mutta on ollu niin paljon läksyjä ja kokeita, ettei aika millään oo riittänyt!
Mitä tehtiin tänään? (21.10)
-Puhuttiin pedofiileista netissä: siitä miten he esiintyvät ja aloittavat keskustelun ja siitä miten heidät voi tunnistaa

Tuossa nuo nyt sitten varmaan olivatkin? No joo nyt on pakko päästä nukkumaan. Öitä! Ja huomenna taas kokeisiin lukemista...