Näytetään tekstit, joissa on tunniste viimeinen tunti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste viimeinen tunti. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Viimeinen kerta

Nonniin. Se on sitten viimeinen kerta atk:ta mun yläasteen aikana :D Kyllä tätä periaattees on vielä niinku yks tunti, mutta meillä on ens maanantaina luokkapäivä ja mennään Ojutjärvelle niin mun kohalta tää on sitten viimeinen. Mutta jotakin iloisempaa: kesä koittaa!!! Mun omasta mielestä nää tunnit on ollu mukavia ja meillä on ollu mukava opettajaki :) Ja on mulla tullu opittuaki jotai näillä tunneilla että hyödyllistä myös on ollu! Mutta onneksi kesä on aivan kohta <3 Harmiksi on kyllä vielä kaksi koetta tiedossa: fysiikka ja matikka ;/ Seuraavana vuonna oon ottanu valinnaiseks luovan kirjoittamisen <3, lukioon valmentavan kurssin ja kässän. Totuus on, että oppimispäiväkirja poistuu täältä luultavammin heti kun koulut päättyy, mutta mun mielestä tää oppimispäiväkirja oli kyllä hyvä idea :D Ja sitten vielä: Mitä tehtiin tänään? (19.5) - Saatiin tehdä oikeastaan mitä haluttiin kuten käyttää Scratchia

Nyt taidan lopettaa tän vihoviimeisen postauksen tässä blogissa tähän. Oli mukavat tunnit ja ihmiset :D Hyvää toukokuun loppua!!!