Mitä tehtiin tänään? (17.2)
-tutustuttiinn HTML-koodeihin enemmän. Ja tossa on vielä jotakin mun idioottimaista töherrystä o_o
Ja taas maanantai. En usko miten nopeaa nää viikot kuluu... Onneks nyt ei oo kokeita tällä viikolla <3 Ja pian hiihtoloma :') Jes, ja saan varmaan kohta ne mun tilaamani Uuden Sherlockin tuotantokaudet <3<3<3<3<3<3<3<3!! Oh yes!
Ja tässä ihanin musiikkivideo (ainakin tänä vuonna ;D) !!<3 Hyvät naurut sai kaikenlisäksi :'D
sunnuntai 16. helmikuuta 2014
sunnuntai 9. helmikuuta 2014
Vieraampia asioita mulle
Mitä tehtiin? (10.2)
-Tänään saatiin tehdä Ansioluettelo ja Työhakemus, oli kyllä mulle vieraampia asioita, että hyvä kun tunnilla käytiin nämä :D
Ja yhyyy seuraavaksi liikuntaa.... ei millään jaksais.
-Tänään saatiin tehdä Ansioluettelo ja Työhakemus, oli kyllä mulle vieraampia asioita, että hyvä kun tunnilla käytiin nämä :D
Ja yhyyy seuraavaksi liikuntaa.... ei millään jaksais.
sunnuntai 2. helmikuuta 2014
Tekstinmuokkausta tällä kertaa
Mitä tehtiin tänään? (3.2)
-Saatin muokata tekstiä, joka otettiin tältä sivulta
Sais tää koulu loppua jo. Väsytää ihan kauheasti. Sain nukuttua vaan jotain neljä tuntia ehkä :D Stressasin kemian koetta, joka on tänään! :o Hui... kauhistuttaa miten se sujuu. Ja vaikka mua eilen toi koe stressasikin, sain olla silti todella onnellinen ja samaan aikaan surullinen! Nimittäin (pakko hehkuttaa täälläkin virallisen blogin lisäksi) Uusi Sherlock tuli tv:stä!♥ Rakastan tuota sarjaa!:') Ja surullinen juttu on se, että se oli kolmoskauden viimeinen jakso... :'( Mutta aattelin tilata cdonista ykkös ja kakkos kauden Uudesta Sherlockista tässä aika piakkoin niin sitä sitten saa kattella hehe :)
sunnuntai 26. tammikuuta 2014
Hups
Voih unohdin viime tunnille tehdä sen postauksen mitä tehtiin viime tunnilla ja ihan oikeasti mä todella unohdin sen. Joten laitan nyt nää kahen viime tunnin jutut:
Mitä tehtiin tunnilla? (13.1)
-tutustuttiin konekirjoitukseen osoitteessa
Mitä tehtiin tunnilla? (20.1)
-opettaja kertoi meille Facebookin hyödyllisyyksistä ja haittapuolista
Ja nyt jaan tännekki jotain aivan turhia, mutta mulle tärkeitä kuvia, jos ei haittaa :D
Mitä tehtiin tunnilla? (13.1)
-tutustuttiin konekirjoitukseen osoitteessa
Mitä tehtiin tunnilla? (20.1)
-opettaja kertoi meille Facebookin hyödyllisyyksistä ja haittapuolista
Ja nyt jaan tännekki jotain aivan turhia, mutta mulle tärkeitä kuvia, jos ei haittaa :D
sunnuntai 15. joulukuuta 2013
Santa Claus is coming to town
Viime tunnilla keskityttiin netissä Koodaustunti sivuilla pelaamaan yhtä peliä missä opittiin ohjauksen ja animoinnin perusjutut. Opettaja myös näytti meille videoita missä esim. oli ohjelmoitu legoja toimimaan monella erilaisella ja erikoisella tavalla! Oli tosi mielenkiintoista :o Samalla opettaja kertoi meille lisää koodauksesta.
Ensi tunnilla meillä onkin luvassa joku "testi" ja hui kauhea musta tuntuu että en osaa kyllä mitään! Koska mulla on huono muisti ja ylipäätään oon tietokoneiden kans aika luuseri, sen takia mä otinkin atk:n, jotta saisin opittua jotakin :D voi venäjä jännittää oikeasti :S No täytyy vaan toivoo et se menee hyvin!
Ja ihanaa enää yhdeksän päivää jouluun!!! :') En malta oottaa! Hyvää joulunodotusta!
Ensi tunnilla meillä onkin luvassa joku "testi" ja hui kauhea musta tuntuu että en osaa kyllä mitään! Koska mulla on huono muisti ja ylipäätään oon tietokoneiden kans aika luuseri, sen takia mä otinkin atk:n, jotta saisin opittua jotakin :D voi venäjä jännittää oikeasti :S No täytyy vaan toivoo et se menee hyvin!
Ja ihanaa enää yhdeksän päivää jouluun!!! :') En malta oottaa! Hyvää joulunodotusta!
sunnuntai 8. joulukuuta 2013
Koulu
Mitä tehtiin tänään? (3.12)-Animaation teko jatkui. Ja tiedän että oma hurmaava tasopelini voi hieman vammata, sillä tuli hieman ongelmia sen kanssa ;(
Ja nyt ihanaa enää viisitoista päivää jouluun!!<3 pitää vielä jotenkin kestää nää pari koetta...arrgh.
Ja huomenna maanantai joten painun samantien nukkumaan, hyviä öitä!
Ja nyt ihanaa enää viisitoista päivää jouluun!!<3 pitää vielä jotenkin kestää nää pari koetta...arrgh.
Ja huomenna maanantai joten painun samantien nukkumaan, hyviä öitä!
sunnuntai 1. joulukuuta 2013
Through The Dark
Helloooo!! Ja taas sunnuntaina tekees tätä.. oikeesti aina.... vois joskus yrittää aikaisemmin :'D No mutta kumminkin kaikille tiedote! Midnight Memories on maailman täydellisin albumi KUUNNELKAA SITÄ oikeesti nyt on One Direction ylittäny ittensä aaah <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3!!! Mutta sitten surullisinpiin asioihin, ensinnäkin kemian koe surettaa niin hel*etisti :'( :'( Musta tuntuu että se meni aivan surkeasti, ei se haittais niin paljon, mutta ku olin niin yllättävän paljon lukenut siihen oikeesti yritin niin vi*un kovasti ja siltiki tuntuu että se meni päin mettää D: Jotenkin niin pettynyt fiilis.... Ja sitten huomenna on uskonnon koe, jee! Oon lukenut siihen kyllä mutta en siltikään usko että koe menee kauheen hyvin... ja tiistaina matikan koe huoh, en haluu ees aatella koko asiaa D': Loppuis nää kokeet jo!!
Ja sitten atk:
Mitä tehtiin tänään? (26.11)
-Tällä kertaa scratchissa tehtiin sellanen jännä tasopeli XD Omastani en nyt tiiä mitä siitä vois sanoa.
Ja sitten atk:
Mitä tehtiin tänään? (26.11)
-Tällä kertaa scratchissa tehtiin sellanen jännä tasopeli XD Omastani en nyt tiiä mitä siitä vois sanoa.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




