sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Perus tunti

Mitä tehtiin tänään? (28.4)
- Meshmixerin käyttö jatkuu
- yritin saada muokattua semmosen rannekorun ja liittää siihen Harry Potterista tutun kuolmen varjelukset -merkin, noh lopputulos oli sitte mitä oli :'D

Pian jo toukokuu

Mitä tehtiin tänään? (en oo enää yhtää varma koska meillä oli viimeks tunti, anteeksi o.o)
- jatkettiin Meshmixerin käyttöä :D

Hui kauhia. Pian on jo toukokuu. Mä en kyllä yhtään tajua mihin tää aika on yhtäkkiä kadonnut :ooo Äsken oli vasta tammikuu ja nyt yhtäkkiä ollaan jo toukokuuhun menossa... hhmmm. Ja meillä on taas vaihteeksi pian kokeita tulossa.. äääärggh stressaa jo valmiiks ;/ Mutta nyt painun nukkumaan, että jaksan jotenki nousta kouluun ->

lauantai 12. huhtikuuta 2014

Meshmixer

Mitä tänään tehtiin? (31.3)
- opeteltiin käyttämään Meshmixeriä

maanantai 24. maaliskuuta 2014

Sama jatkuu

Mitä tehtiin tänään? (24.3)
-Androidin ohjelmointi app invertorilla jatkui :D

Väsyttää taas ihan kamalasti, kun tuli twitteriä taas pari tuntia yöllä selattua xd Tuntuu siltä, että nää viikot menee kauhian nopeaa.... äsken oli maanantai ja nyt on taas :o Ja ei kauaa niin on jo huhtikuu!

maanantai 17. maaliskuuta 2014

jaa-a androidia taas :D

Mitä tehtiin tänään? (17.3)
- androidin ohjelmointia edelleen luvassa

Ai että kun väsyttää.

sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

ei sitte yhtää väsytä

Mitä tehtiin tänään? (10.3)- ohjelmoitiin edelleen androidia

Väsyttää ihan sanonko kuinka paljon... pitäis mennä nukkumaan... ja huomenna koulua. TOSI KIVAA <3 (huomatkaa sarkasmi) No mutta huomenna käyn ettiis tetti paikkaa... ja nyt... hyvää yötä!



sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Hiihtoloma ohi

Mitä tänään tehtiin? (3.2)
- Saimme ohjelmoida androidia

Yhyy loma loppu. Väsyttäää.... Vielä liikunta, ruotsi ja opo. Päästään varmaan ihan justiin tunnilta ja sitten välkälle. Vitsit ku ton lumen piti taas tulla! Koko hiihtoloma ilman lunta ja nyt sitten D: