sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Matikkaa hiemanko :D



Mitä tehtiin tänään? (19.11)
-Animaatiota edelleen :D Nyt luotiin matikkapeli ja tässä minun omani (HUOMIO! Laskukysymykset vammaa jotenki kummasti ja en tiedä miksi. :o Aluksi ne toimivat oikein mutteivat enää kun avasin pelin kotona?)

Ja kuinkas nyt taaskaan on sunnuntai? Ihanaa pihalla on lunta <3 Ja viime viikko nyt meni sitten miten meni, tuli luettua paljon hissan kokeisiin ja nyt sitten onkin aika lukea kemian, uskonnon ja ruottin kokeisiin huoh. Perjantaina tuli käväistyä Seinäjoella hieman jouluostoksilla :) Oli kyllä kivaa ja hyvää seuraa<3! Lauantaina sitten katottiinkin 1DDay eli One Directionin 7 tunnin esittämä Livestream!!!<3<3 Oli kyllä aivan parasta!! Ja muuta erikoista ei kai nyt sitten tapahtunutkaan:D ootan innoissani että pääsen näkemään Nälkäpelin toisen osan Vihan liekit ja Hobitin toisen osan Smaugin autioittama maa!!!<3 Mutta nyt heihei ja hyvää tulevaa viikkoa!

sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Sairaana

Mitä tehtiin tänään? (5.11)
-Hiottiin autoradan erikoisefektejä, ja joo mä en osannut laittaa siihen sitä paraskierrosaikaa oikein kunnolla :D tästä pääse autorataani, eiku pelaamaan XD jep se on aika no -kehno- XD

Yhyy huomenna maanantai ja uusi kouluviikko alkaa, kaikille voimia siihen! Viime viikolla olin kyl kipeä tiistain jälkeen ja oon sen vuoksi maannu oikeastaan koko viikon sohvalla :D toivottavasti en oo jääny hirveesti jälkeen muista... Ja jes marraskuu on jo puoles välissä ja sitten alkaa joulukuu!! Hehe odottelen jo joulua iloisin mielin ;)) On vaan niin kiva ostaa kaikille lahjoja ja syödä paljon ruokaa! Nam!

sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Lisää animaatiota

Ja heippa taas! Olin tossa kattomas Titanicia mutta sitten mustinkin että olis tuota atk:ta huomenissa ja tuli siis kiire alkaa tätä postausta kirjoittelemaan:D

Mitä tänään tehtiin? (5.11)
-Jatkettiin animaation tekemistä
-Tehtiin autorata ja tästä pääseekin mun tekemään autorataan, juu tiedän etten ollut taaskaan mikään nero tuota tekemään :D

No niin marraskuu jo menoillaan! Kyllä se aika vaan menee nopeaa... pian jo joulu! Taidan lähteä tästä tota Titanicia vielä katselemaan :D Hyvää yötä!

tiistai 29. lokakuuta 2013

Animaatio?

Ajattelin kerrankin täyttää tän oppimispäiväkirjan ajoissa :D

Mitä tehtiin tänään? (29.10)
-Opettaja opetti meitä käyttämään jotakin animaatio-ohjelmaa jonka nimeä en huonomuistisena muista
-Sai luoda ihan omanlaisen animaation
-Lopuksi piti luoda animaatio akvaariosta ja tässä nyt on linkki sitten minun akvaarioanimaatiooni :D painatte vaan välilyöntiä pohjassa niin lähtee liikkeelle, joo hehe en ollut kovinkaan lahjakas tuossa hommassa :D

Tänään sitten ennen kotiin tuloa käytiin kaverin kanssa Tokmannissa ja kotona oon sitten lukenut oikeastaan vaan maantietoa, huoh kun näitä kokeita on paljon! Mutta kaikille jotka satutte sattumalta lukemaan tätä minun omalaatuista oppimispäiväkirjaa, niin toivotan teille hyvää viikkoa!
Mulle kelpais! :'3

maanantai 28. lokakuuta 2013

Nukkumaan...

Hui hui kello on jo vaikka mitä, mutta on vielä äkkiä pakko tehdä tämä atk juttu :o Ois pitänyt tehdä aikaisemmin, mutta on ollu niin paljon läksyjä ja kokeita, ettei aika millään oo riittänyt!
Mitä tehtiin tänään? (21.10)
-Puhuttiin pedofiileista netissä: siitä miten he esiintyvät ja aloittavat keskustelun ja siitä miten heidät voi tunnistaa

Tuossa nuo nyt sitten varmaan olivatkin? No joo nyt on pakko päästä nukkumaan. Öitä! Ja huomenna taas kokeisiin lukemista...

maanantai 21. lokakuuta 2013

Holiday is end

Heippa! Laitan tähän nyt taas nää atk tunnin jutut. :D

Mitä tehtiin tänään? (8.10)
-Opettaja puhui meille nettiturvallisuudesta
-Opettaja selitti miten tärkeätä on olla varma salasana
-Opimme minkälainen on hyvä salasana

No tuossa nuo nyt sitten olikin :D Loma on nyt loppu, harmi. :( Tuntui jotenkin, että koko syysloma viikko meni todella nopeasti! Ja sori pakko täälläkin hehkuttaa, mutta käytiin siis lomalla taivaallisessa kaupungissa!<3 Nimittäin Lontoo!<3 Oli paras paikka ikinä! Paljon hyviä kauppoja, upeita nähtävyyksia ja ihmiset oli jotenkin paljon tuttavallisempia siellä! Myyjät tuli heti auttamaan ja näin, puhuminen siellä toisten kanssa oli jotenkin helpompaa :D Laitan tähän vähän kuvia nyt, toivottavasti ei haittaa :3
Oikeestiii...kauhea ikävä tuota paikkaa! Oltiin siellä perjantaista keskiviikkoon, mutta käytin vielä Porissa ja sen vuoksi kotona vasta perjantaina. Oli kyllä paras lomamatka ikinä! Ainoa harmi oli ettei kavereita kerennyt näkee juurikaan... Ja enemmän Lontoosta onkin ihan virallisessa blogissani :D
Mutta siis hyvää viikkoa kaikille! :)


tiistai 1. lokakuuta 2013

Esitelmä

Taas ATK:ssa. Pitää muistaa nyt vanhempia laittamaan opettejalle se viesti, että minulla on ihan lupa tehdä julkaisuja blogiin. Mutta siis ihanaa pian kotiin!! Laitan tähän taas nää tunnin aiheet:

Mitä tehtiin tänään?
-Harjoiteltiin tekemään Dia-esityksiä tietokoneella
-Piti tehdä itse oma vapaavalintainen esitelmä
kuva:
Hehee, tietenkin tein One Directionista esitelmän! ;) Mutta joo tunti loppuu. Hyvää tiistaita!